7 days in Antalya | Info trip

Nici nu stiu cu ce sa incep aceasta postare, pentru ca s-au strans atatea fotografii si emotii in decursul acestor  7  zile  de info trip  incat imi este foarte greu sa ma abtin sa nu pun 1000 de poze si sa va povestesc pe indelete toate experientele minunate  de care am avut parte alaturi de oameni frumosi!

Our home for the next 7 days  – Calista Luxury Resort

Zborul spre Antalya a fost destul de matinal, usor si rapid. La destinatie ne asteptau 28 de grade calduroase si Katy, ghidul nostru pentru cele 7 zile petrecute acolo. Urma sa ne cazam in statiunea Belek, la 30 de km de Antalya, La Calista Luxury Resort, unul dintre cele mai apreciate hoteluri de 5 stele din zona. Fac o paranteza si va marturisesc ca turcii mereu au camere spatioase si nici de data aceasta nu m-au dezamagit. Camera noastra a fost superba, cu vedere spre padurea de pini, am avut parte de multa liniste.

Sa nu va inchipuiti ca am vegetat mai mult de o zi la soare all inclusive, ci am avut un program bine pus la punct pentru fiecare zi in parte, astfel am reusit sa facem atatea lucruri faine, pe care probabil ca nu le-as fi experimentat altfel.

Turkish style lunch on the river

Unul  dintre momentele autentice si inedite a fost pranzul  la restaurantul Botanik, amenajat deasupra unui rau, unde am servit peste si ceai negru turcesc si unde as fi stat sa imi fac siesta toata dupa-amiaza, insa a trebuit sa ne continuam drumul spre Kemer.

Ajunsi in Kemer, localitatea unde muntele se imbina frumos cu marea, dupa parerea mea, una dintre cele mai pitoresti zone de pe litoralul turcesc, am urcat spre drumul care duce spre telefericul  care ne-a urcat la cota 2365, Tahtali.

Kemer –  cota 2365

Sus de tot erau in jur de 15 grade, insa mai zareai pe ici-colo urme de zapada… Nu am avut decat 15 minute la dispozitie sa cercetam zona si sa admiram peisajul, insa  pot spune ca emotiile au fost mai mari in cabina in timp ce urcam 🙂 Peisajul iti taie respiratia de-a dreptul !

Nu-i asa ca v-ati dori sa va treziti in fiecare zi aici? Eu asa am simtit in fiecare dimineata cand imi savuram micul dejun pe marginea piscinei. Am facut o obsesie pentru clatilele in forma de inima combinate cu crema de ciocolata, fistic si miere. Spe ca nu se vede… 🙂 In rest, am gasit aici tot ce mi-a poftit inima !

Best breakfast ever!

Apropo, stiati ca aici la Calista a fost cazat fostul presedinte USA, Barak Obama, in timpul vizitei pentru evenimetul G20? Curiosi, am mers sa vizitam apartamentul prezidential unde a stat, iar mai jos aveti vederea sa spre mare.

Intr-una din zile mai ploioase, dupa multe drumetii, am mers sa ne rasfatam intr-un final la Spa-ul hotelului. Desi am optat pentru un masaj de ralaxare, mi-am dorit mereu sa experimetez un hammam turcesc adevarat. Asta pentru ca am reusit  sa ma ard putin la soare si nu era momentul ideal pentru hammam, terapie ce include si peeling. Insa am reusit sa trag cu ochiul spre camera cu aburi si m-am convins ca trebuie sa incerc si eu. Poate data viitoare!

Hammam, sauna & heated pool

Intre cateva sedinte de sauna, am preferat sa ma relaxez intr-una din piscinele exterioare, care era incalzita la 25 de grade. Divin, nu-i asa? Dupa asemenea rasfat, am prins energie pentru urmatoarele zile de aventuri !

O alta zi superba de mai am petrecut-o in Antalya. Am vizitat zona portului vechi, plina de terase, cu o priveliste panoramica spre muntii din Kemer. Recomand  sa admirati apusul din aceasta zona… este superb de-a dreptul! Un alt lucru pe care il admir la turci este ca sunt cat friendly si nu doar ca intalnesti pisici peste tot, ci au si grija de ele. Chiar in portul vechi au amenajat un spatiu special pentru ele, un fel de casuta etajata cu mancare si apa la discretie. Mi-ar placea tare mult ca si la noi sa fie initiate genul acesta de actiuni.

Antalya, Old Harbor

Deasemenea, o puteti lua pe stradutele pietonale care va vor scoate pe strada principala, o zona comerciala, unde va puteti delecta cu mult shopping, daca ati ratat zilele de bazar, ca noi 🙂 Luni si joi insa trebuie neaparat sa mergeti in marele Bazar. Totul este negociabil!

The Land of Legends

Fie ca aveti sau nu copii, este neaparat sa vizitati acest “Imperiu”  si sa alocati cel putin o zi pentru a reusi sa beneficiati de tot ce are de oferit. Ca si spatiu este imens, iar ca si efect- impresionant! Desi design-ul si conceptul in sine al acestui complex a fost gandit pentru copii, va asigur ca veti fi atrasi de atmosfera vesela si colorata! Efectiv nu poti sa nu dai in mintea copiilor aici 🙂

Recunosc ca am avut inima usor stransa in ziua cu rafting-ul. Cum nu sunt adepta sporturilor extreme, nu eram sigura daca o sa fac fata acestei aventuri, mai ales ca eu am rau de mare, de topogane mari si orice pare usor extrem.

Rafting day

Dar dupa ce am ajuns la mal, tare m-am bucurat ca nu am dat inapoi, cum vroiam sa fac pe ultima suta de metri. Sunt o lasa, recunosc!  Ne-am impartit in doua echipe si da-i bataie! Trainerii nostri au fost destul de duri cu noi, ne-au pus la treaba de am vaslit pana mi-a venit rau 🙂 Dar ce haios a fost ! Clar ca daca as avea ocazia, as face-o din nou. Am auzit ca prin Buzau se poate face rafting…asa e?

Antalya, ai fost frumoasa, relaxanta si  plina de adrenalina ! Ma bucur tare ca am avut ocazia sa experimentez si alte lucruri faine inafara de all inclusive, care are farmecul lui. Insa important e de stiut ca Turcia nu inseamna doar resorturi de 5 stele. Am descoperit multa autenticitate, pasiune, frumusete si naturalete. M-am simtit super bine cu toata echipa participanta la acest info trip si da, as merge cu voi oriunde !

Multumim :

Paralela 45

Summer Tour

Foto &  video taken with Canon G7X Mark II

Drone camera & Go Pro shoots by Aeropic

Ca sa va faceti o idee mai exacta cum a fost in Antalya, va invit sa vizionati video-ul de mai jos ! Enjoy !

Written by

Funny and stylish.

3 Comments

• Eva

Loved reading about your journey.

Couponorcode.com

• Gia Gianina

Ma uitam pe Instagram la pozele pe care le postai de acolo, si la filmuletele din Insta Stories si chiar imi doream sa fiu acolo, atunci. Foarte frumoasa experienta. Si pozele de pe blog sunt reusite 🙂

• Kelly

Wow, what a trip! So many gorgeous destinations and I love the back of the blue maxi and the white dress!